Αρχική Σελίδα Ταυτότητα Υπηρεσίες Υποστήριξη Τηλεπ. Παρόχων Νέα Συχνές Ερωτήσεις Wholesale CRM Επικοινωνία Sitemap
Υπηρεσία Πρόσβασης στη Βάση του Ε.Τ.Κ.

Η Υπηρεσία Πρόσβασης στη Βάση του Ενοποιημένου Τηλεφωνικού Καταλόγου (ΕΤΚ) αναπτύχθηκε από τον ΟΤΕ, με στόχο την αρτιότερη εξυπηρέτηση των Τηλεπικοινωνιακών Παρόχων και των καταναλωτών.

Η Βάση του Ενοποιημένου Τηλεφωνικού Καταλόγου, περιλαμβάνει τους συνδρομητές όλων των Τηλεπικοινωνιακών Παρόχων κινητής και σταθερής τηλεφωνίας που δεν έχουν δηλώσει την άρνησή τους να συμπεριληφθούν σε αυτόν. Η συλλογή των στοιχείων των συνδρομητών, καθώς και η ορθότητά τους (περιλαμβανομένης ακόμη και της ορθογραφίας τους) αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του Τηλεπικοινωνιακού Παρόχου στον οποίο ανήκουν.

Η Υπηρεσία Πρόσβασης στη Βάση του Ενοποιημένου Τηλεφωνικού Καταλόγου, απευθύνεται σε Τηλεπικοινωνιακούς Παρόχους σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, αλλά και σε κάθε εταιρεία που έχει γενική άδεια για την παροχή υπηρεσιών τηλεφωνικού καταλόγου.

Μέσω του εύχρηστου, ασφαλούς και λειτουργικού περιβάλλοντος της Υπηρεσίας, παρέχεται:

  • Οn-line πρόσβαση στη Βάση του ΕΤΚ, για την αναζήτηση και ανάκτηση πληροφοριών καταλόγου συνδρομητών, σταθερής και κινητής τηλεφωνίας
  • Πρόσβαση σε 24ωρη βάση, 365 ημέρες το χρόνο
  • Υπηρεσία help-desk για την υποστήριξη χρηστών σε περίπτωση προβλημάτων

Για όλους τους Τιμοκαταλόγους πατήστε εδώ

  ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Εκτύπωση