Ευρυζωνικότητα

Ευρυζωνικότητα

Εκδότης Αντικειμένων

VPU FAQs

Πώς δηλώνω βλάβη για την υπηρεσία VPU;

Σε περίπτωση που διαπιστώνετε πρόβλημα με τη λειτουργία της υπηρεσίας, μπορείτε να δηλώσετε βλάβη και να παρακολουθήσετε την εξέλιξή της μέσω κατάλληλου μενού του συστήματος WCRM LLU.

Υπάρχει επίσης δυνατότητα για περαιτέρω αυτοματοποίηση της δήλωσης βλαβών στο WCRM LLU με χρήση API.

Μπορώ να παραγγείλω υπηρεσίες VPU;

H υπηρεσία VPU δεν είναι διαθέσιμη από 23/07/2023 για αιτήματα νέων ενεργοποιήσεων.

Για τις ενεργές υπηρεσίες VPU διατηρείται η δυνατότητα διαχείρισης αιτημάτων βλαβών, καταργήσεων και μετατροπών VPU σε VPU light.

Τι χρονική δέσμευση υπάρχει για την υπηρεσία VPU;

Η διάρκεια παροχής της υπηρεσίας VPU είναι αορίστου χρόνου.

Ο πάροχος δύναται οποιαδήποτε στιγμή επιθυμεί να καταργήσει την υπηρεσία VPU, υποβάλλοντας σχετικό αίτημα μέσω του Π/Σ WCRM LLU.

Ποια τιμολογιακή πολιτική ακολουθείται για την υπηρεσία VPU;

Η υπηρεσία VPU χρεώνεται σύμφωνα με τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο του ΟΤΕ, όπως αυτός δημοσιεύεται μέσω του δικτυακού τόπου του www.otewholesale.gr.

Ο τιμοκατάλογος προσδιορίζεται βάση της εκάστοτε ισχύουσας απόφασης της ΕΕΤΤ αναφορικά με τον ετήσιο κοστολογικό έλεγχο του ΟΤΕ.

Η χρέωση της υπηρεσίας VPU ξεκινάει από την επόμενη ημερολογιακή ημέρα από την ημερομηνία παράδοσης της υπηρεσίας.

Η έναρξη της χρέωσης σε καμία περίπτωση δεν εξαρτάται από την εγκατάσταση ή μη του DSL modem στο χώρο του Τελικού Χρήστη.

Η υπηρεσία χωρίζεται σε δύο βασικές κατηγορίες τελών, τα Βασικά και Δευτερεύοντα τέλη.

VPU FAQs

VPU FAQs

Πώς δηλώνω βλάβη για την υπηρεσία VPU;

Σε περίπτωση που διαπιστώνετε πρόβλημα με τη λειτουργία της υπηρεσίας, μπορείτε να δηλώσετε βλάβη και να παρακολουθήσετε την εξέλιξή της μέσω κατάλληλου μενού του συστήματος WCRM LLU.

Υπάρχει επίσης δυνατότητα για περαιτέρω αυτοματοποίηση της δήλωσης βλαβών στο WCRM LLU με χρήση API.

Μπορώ να παραγγείλω υπηρεσίες VPU;

H υπηρεσία VPU δεν είναι διαθέσιμη από 23/07/2023 για αιτήματα νέων ενεργοποιήσεων.

Για τις ενεργές υπηρεσίες VPU διατηρείται η δυνατότητα διαχείρισης αιτημάτων βλαβών, καταργήσεων και μετατροπών VPU σε VPU light.

Τι χρονική δέσμευση υπάρχει για την υπηρεσία VPU;

Η διάρκεια παροχής της υπηρεσίας VPU είναι αορίστου χρόνου.

Ο πάροχος δύναται οποιαδήποτε στιγμή επιθυμεί να καταργήσει την υπηρεσία VPU, υποβάλλοντας σχετικό αίτημα μέσω του Π/Σ WCRM LLU.

Ποια τιμολογιακή πολιτική ακολουθείται για την υπηρεσία VPU;

Η υπηρεσία VPU χρεώνεται σύμφωνα με τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο του ΟΤΕ, όπως αυτός δημοσιεύεται μέσω του δικτυακού τόπου του www.otewholesale.gr.

Ο τιμοκατάλογος προσδιορίζεται βάση της εκάστοτε ισχύουσας απόφασης της ΕΕΤΤ αναφορικά με τον ετήσιο κοστολογικό έλεγχο του ΟΤΕ.

Η χρέωση της υπηρεσίας VPU ξεκινάει από την επόμενη ημερολογιακή ημέρα από την ημερομηνία παράδοσης της υπηρεσίας.

Η έναρξη της χρέωσης σε καμία περίπτωση δεν εξαρτάται από την εγκατάσταση ή μη του DSL modem στο χώρο του Τελικού Χρήστη.

Η υπηρεσία χωρίζεται σε δύο βασικές κατηγορίες τελών, τα Βασικά και Δευτερεύοντα τέλη.