Προσφέρουν ολοκληρωμένες φωνητικές υπηρεσίες μέσω του δικτύου ΟΤΕ, με το brand του παρόχου και ενιαία τιμολόγηση. Απελευθερώνουν κρίσιμους πόρους, αφού δεν απαιτείται επένδυση σε ίδιες υποδομές.
WLR
Με την υπηρεσία WLR, εκμισθώνετε την τηλεφωνική γραμμή του ΟΤΕ και προσφέρετε πλήρεις υπηρεσίες φωνής (PSTN, ISDN ή VoIP) στους πελάτες σας. Η υπηρεσία CPS επιτρέπει στους συνδρομητές ΟΤΕ να σας επιλέξουν για τις κλήσεις τους, χωρίς να βάζουν κάποιο πρόθεμα.
Με την υπηρεσία WLR (Wholesale Line Rental) ο τελικός χρήστης εξυπηρετείται αποκλειστικά από εσάς, με ενιαίο λογαριασμό και κεντρική διαχείριση. Απαραίτητη προϋπόθεση η ενεργοποίηση της υπηρεσίας CPS Προεπιλογής Φορέα – Σχήμα 3 (Όλες οι Κλήσεις με τον ίδιο Πάροχο).
CPS
Η υπηρεσία CPS (Carrier Preselection) επιτρέπει στους συνδρομητές του ΟΤΕ να επιλέξουν τον Πάροχο της προτίμησής τους για τηλεφωνικές κλήσεις, χωρίς να πληκτρολογούν προθέματα.
Η δρομολόγηση των κλήσεων γίνεται αυτόματα μέσω του δικτύου του Προεπιλεγμένου Παρόχου.
Διαθέσιμα 3 Σχήματα Προεπιλογής:
- Μόνο Διεθνείς Κλήσεις
- Υπεραστικές & Προς Κινητά
- Όλες οι Κλήσεις (Αστικές, Υπεραστικές, Διεθνείς, Προς Κινητά)
Οφέλη
Χονδρική τιμή με ευνοϊκά περιθώρια κέρδους
Άμεση εμπορική αξιοποίηση του δικτύου και ενίσχυση own brand, χωρίς δέσμευση κεφαλαίου σε υποδομές
Υποστήριξη με εγγυημένους χρόνους απόκρισης και SLA
Wholesale CRM και Secure Billing Platform
Τιμοκατάλογοι

Για να δείτε τον τιμοκατάλογο της υπηρεσίας,
κάντε κλικ εδώ για ανάγνωση ή εδώ για να κατεβάσετε το αρχείο.
Για τους τιμοκαταλόγους των άλλων υπηρεσιών, επισκεφθείτε την ενότητα Τιμοκατάλογοι
Σχετικά αρχεία
WLR FAQs
- Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να παρέχετε ήδη την Υπηρεσία Προεπιλογής Φορέα (CPS) και να έχετε υπογράψει Σύμβαση Διασύνδεσης με τον ΟΤΕ.
- Ακολούθως υπογράφετε Σύμβαση WLR με τον ΟΤΕ.
- Στην συνέχεια, αιτείστε μέσω του Π/Σ WCRM CPS/WLR παροχή και της Υπηρεσίας WLR.
- Η διαδικασία ολοκληρώνεται ενημερώνοντας τον ΟΤΕ με την static IP και τα public keys που θα χρησιμοποιηθούν για την πρόσβασή σας στον FTP server άντλησης των CDR’s.
Για τις Υπηρεσίες WLR η αναγγελία και η παρακολούθηση των βλαβών πραγματοποιείται μέσω του Π/Σ WCRM CPS/WLR , σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο.
CPS FAQs
- Αρχικά κάνετε αίτηση στην ΕΕΤΤ για εκχώρηση προθέματος Προεπιλογής Φορέα. (https://www.services.eett.gr/aitisis/index.do) Ακολούθως ενημερώνετε τον ΟΤΕ για το πρόθεμα Προεπιλογής που σας έχει εκχωρηθεί και υπογράφετε Σύμβαση Προεπιλογής Φορέα με τον ΟΤΕ.
- Στην συνέχεια, ενημερώνετε τον ΟΤΕ με τα στοιχεία που θα σας ζητηθούν (στοιχεία επικοινωνίας, στοιχεία εταιρείας), απαραίτητα για την ενημέρωση των Πληροφοριακών Συστημάτων ΟΤΕ. Παράλληλα, αιτείστε πρόσβαση -μέσω του www.otewholesale.gr- στο Π/Σ WCRM CPS/WLR, δηλώνοντας έναν χρήστη ως administrator (admin).
- Μόλις ενεργοποιηθεί η πρόσβασή σας στο Π/Σ WCRM CPS/WLR, ο ΟΤΕ σας ειδοποιεί να παραλάβετε τον κωδικό πρόσβασης του χρήστη admin στο WCRM μέσω υπογραφής πρωτοκόλλου παράδοσης-παραλαβής.
- Τέλος, ο χρήστης admin της εταιρείας σας με την χρήση του κωδικού πρόσβασης που του έχει παραδοθεί, συνδέεται στο Π/Σ WCRM CPS/WLR και αιτείται (προαιρετικά) τη δημιουργία νέων χρηστών, στους οποίους και γίνεται ηλεκτρονική αποστολή κωδικού πρόσβασης μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία έγκρισής τους.