FAQs.

FAQs.

FAQs

  • Γενικά Θέματα FAQs
  • VPU FTTH FAQs
  • VPU Light FAQs
  • LLU/subLLU FAQs
  • Συνεγκατάσταση FAQs
  • Ο.Κ.ΣΥ.Α./ ΣΥ.ΜΕ.Φ.Σ. FAQs
  • ΜΓΧ Ethernet FAQs
  • Διασύνδεση FAQs
  • WLR FAQs
  • CPS FAQs
  • Τηλεφωνικός Κατάλογος FAQs
  • Φορητότητα FAQs
  • Wholesale CRM FAQs
  • VPU FAQs

Επιλέξτε FAQ

Παρακαλούμε όπως αποστείλετε το αίτημά σας με επιστολή στη Διεύθυνση National Wholesale ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση wholesale@ote.gr

Για να ολοκληρωθεί η ένταξή σας στο πελατολόγιο Τηλεπικοινωνιακών Παρόχων του ΟΤΕ, απαιτείται η υποβολή των Νομιμοποιητικών Εγγράφων της εταιρείας σας, καθώς και της σχετικής Αδειοδότησης από την Ε.Ε.Τ.Τ., στη διεύθυνση που ακολουθεί

Στοιχεία Αποστολής Αιτήματος και Σχετικών Εγγράφων :

Διεύθυνση National Wholesale

Λεωφόρος Κηφισίας 99

Τ.Κ. 15124, Μαρούσι

Για να ενταχθείτε στο πελατολόγιο του ΟΤΕ για τις υπηρεσίες προς Εγχώριους Τηλεπικοινωνιακούς Παρόχους, η εταιρία σας θα πρέπει να έχει εξασφαλίσει άδεια Τηλεπικοινωνιακού Παρόχου από την Ε.Ε.Τ.Τ. και να έχει έδρα στην Ελλάδα.

Τα Νομιμοποιητικά έγγραφα που πρέπει να προσκομίσετε είναι:

Νομιμοποιητικά Έγγραφα (για Παρόχους με έδρα την Ελλάδα):

  • Καταστατικό Εταιρείας και τροποποιήσεις αυτού για το νόμιμο της εκπροσώπησης.
  • Βεβαίωση από το Γ.Ε.ΜΗ. για τη δημοσίευση του Καταστατικού και των τροποποιήσεων αυτού.
  • Πρακτικό Δ.Σ. (για Α.Ε.), νόμιμα δημοσιευμένο, για το νόμιμο της εκπροσώπησης και τις εξουσιοδοτήσεις των νομίμων εκπροσώπων για την υπογραφή των συμβάσεων.
  • Βεβαίωση από το Γ.Ε.ΜΗ. περί μη λύσεως ή/και τροποποιήσεως της εταιρείας.
  • Ενιαίο Πιστοποιητικό Δικαστικής Φερεγγυότητας του οικείου Πρωτοδικείου (για όλες τις εταιρείες).
  • Βεβαίωση έναρξης εργασιών από την οικεία εφορία.
  • Αντίγραφο της Αδειοδότησης από την Ε.Ε.Τ.Τ.

Νομιμοποιητικά Έγγραφα (για Παρόχους εκτός Ελλάδος – εντός Ε.Ε.) Νομικά/Φυσικά πρόσωπα που εδρεύουν/κατοικούν σε κράτος μέλος της Ευρωπ. Ένωσης

(i) Νομικά πρόσωπα:

  • Νομιμοποιητικά έγγραφα σύστασης και εκπροσώπησης του αλλοδαπού νομικού προσώπου συνοδευόμενα από την επισημείωση της Χάγης με συνημμένη επίσημη μετάφραση αυτών στην Ελληνική
  • Νομιμοποιητικά έγγραφα περί διορισμού αντικλήτου στην Ελλάδα και υπεύθυνη δήλωση του αντικλήτου περί αποδοχής των υποχρεώσεών του. Ο αντίκλητος πρέπει να είναι μόνιμος κάτοικος Ελλάδας και να γνωρίζει την ελληνική γλώσσα.
  • Αντίγραφο Α.Δ.Τ. ή Διαβατηρίου του πληρεξουσίου – αντικλήτου

(ii) Φυσικά πρόσωπα:

  • Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατήριο.
  • Βεβαίωση έναρξης επαγγελματικής δραστηριότητας από την οικεία ΔΟΥ.
  • Εξουσιοδότηση του φυσικού προσώπου περί διορισμού αντικλήτου στην Ελλάδα και υπεύθυνη δήλωση του αντικλήτου περί αποδοχής των υποχρεώσεών του. Ο αντίκλητος πρέπει να είναι μόνιμος κάτοικος Ελλάδας και να γνωρίζει την ελληνική γλώσσα.
  • Αντίγραφο Α.Δ.Τ. ή Διαβατήριο του αντικλήτου.

Αρχικά, θα πρέπει να είστε αδειοδοτημένος πάροχος. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη σελίδα της ΕΕΤΤ.

Στη συνέχεια, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τη Διεύθυνση National Wholesale & Ultra Fast Broadband ώστε να ενταχθείτε στο πελατολόγιο Χονδρικής κι εν συνεχεία να προχωρήσετε σε υπογραφή σύμβασης για την παροχή Υπηρεσιών Χονδρικής Τοπικής Πρόσβασης (ΧΤΠ).

Με την ολοκλήρωση της υπογραφής της Σύμβασης από τα δυο μέρη, θα λάβετε τα απαραίτητα στοιχεία για την πρόσβασή σας στο Πληροφοριακό Σύστημα WCRM LLU μέσα από το οποίο θα μπορείτε να καταθέτετε αιτήματα και να διαχειρίζεστε τις VPU FTTH υπηρεσίες που λαμβάνετε.

Θα λάβετε επίσης πρόσβαση και στο Π/Σ WCRM DSL, για τη διαχείριση των συνδέσεων O.K.ΣΥ.Α./ ΣΥ.ΜΕ.Φ.Σ. που συγκεντρώνουν την κίνηση των FTTH συνδρομητών σας.

Μέσω του εργαλείου διαθεσιμότητας στο WCRM LLU μπορείτε, καταχωρώντας τα στοιχεία της διεύθυνση του συνδρομητή σας, να πληροφορηθείτε για τις υπηρεσίες VPU FTTH που μπορεί αυτός να λάβει.

Οι υπηρεσίες VPU FTTH του ΟΤΕ διατίθενται σε συγκεκριμένες διευθύνσεις, οι οποίες ανακοινώνονται εκ των προτέρων στους Τ.Π., σύμφωνα με τις διαδικασίες ενημέρωσης για την ανάπτυξη δικτύων νέας γενιάς των Τ.Π., που προβλέπεται στην απόφαση VLU (ΦΕΚ 3951/Β/ 12-09-2018).

Αναλυτική λίστα των σημείων διαθεσιμότητας της υπηρεσίας υπάρχει αναρτημένη και στο Π/Σ WCRM LLU.

Ο χρόνος ενεργοποίησης εξαρτάται από την ετοιμότητα της οπτικής υποδομής στην οικία του τελικού συνδρομητή.

Η υπηρεσία VPU FTTH υποστηρίζεται από SLA που διέπει κάθε φάση της κατασκευής της υποδομής στην οικία του τελικού συνδρομητή. Αναλυτικές πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ΠΑ ΧΤΠ του ΟΤΕ.

Με την καταχώρηση των στοιχείων του αιτήματος και πριν την οριστική υποβολή αυτού, το WCRM LLU παρέχει ένδειξη για το βαθμό ετοιμότητας της οπτικής υποδομής στην οικία του συνδρομητή, μέχρι και το σημείο οριοθέτησης.

Βάσει της πληροφορίας αυτής μπορείτε να εκτιμήσετε τις ενέργειες και το χρόνο που θα απαιτηθεί προκειμένου να ολοκληρωθεί η ενεργοποίηση της υπηρεσίας.

Όπως ισχύει και στις υπόλοιπες Bitstream υπηρεσίες του ΟΤΕ (Α.ΡΥ.Σ., VPU, VPU Light), για να λάβετε υπηρεσία VPU FTTH θα πρέπει να διαθέτετε ήδη υπηρεσία Ο.Κ.ΣΥ.Α./ΣΥ.ΜΕ.Φ.Σ. στα Αστικά Κέντρα που συγκεντρώνεται η κίνηση των συνδρομητών σας.

Ειδικά η υπηρεσία VPU FTTH συνδυάζεται αποκλειστικά με υπηρεσίες Ο.Κ.ΣΥ.Α./ΣΥ.ΜΕ.Φ.Σ. τύπου DSLAM.

Οι υπηρεσίες VPU FTTH παρέχονται με ελάχιστο χρόνο δέσμευσης τους δύο (2) μήνες, μετά το πέρας των οποίων ανανεώνονται σιωπηρά σε αορίστου χρόνου.

Με το πέρας του ελάχιστου χρόνου παραμονής στην υπηρεσία έχετε δικαίωμα να καταθέσετε αίτημα κατάργησης, χωρίς την επιβολή πρόσθετου τέλους πρόωρης αποδέσμευσης.

Η τεχνική λύση για την διασύνδεση της συνδρομητικής κατοικίας, επιλέγεται κατόπιν επιθεώρησης του χώρου και αναλυτικής μελέτης από ομάδα ειδικών εμπειρογνωμόνων του ΟΤΕ.

Καταβάλλεται προσπάθεια ούτως ώστε να εντοπιστεί η βέλτιστη τεχνοοικονομικά λύση, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες και τους περιορισμούς του εκάστοτε κτιρίου, για την εξυπηρέτηση του συνόλου των ενοίκων.

Σε περίπτωση που διαπιστώνετε πρόβλημα με τη λειτουργία της υπηρεσίας, μπορείτε να δηλώσετε βλάβη και να παρακολουθήσετε την εξέλιξή της μέσω κατάλληλου μενού στο Π/Σ WCRM LLU. Παρέχεται επίσης η δυνατότητα επικοινωνίας με το Π/Σ WCRM LLU μέσω κατάλληλων τεχνικών διεπαφών APIs (Web Services Application Programmer’s Interface)

Αρχικά, θα πρέπει να είστε αδειοδοτημένος πάροχος. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη σελίδα της ΕΕΤΤ www.eett.gr.

Στη συνέχεια, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τη Διεύθυνση National Wholesale ώστε να ενταχθείτε στο πελατολόγιο Χονδρικής και στη συνέχεια να προχωρήσετε σε υπογραφή σύμβασης για την παροχή Υπηρεσιών Χονδρικής Τοπικής Πρόσβασης (ΧΤΠ).

Με την ολοκλήρωση της υπογραφής της Σύμβασης από τα δυο μέρη, θα λάβετε τα απαραίτητα στοιχεία για την πρόσβασή σας στo Πληροφοριακό Σύστημα WCRM LLU μέσα από το οποίο θα μπορείτε να καταθέτετε αιτήματα και να διαχειρίζεστε τις VPU Light υπηρεσίες που λαμβάνετε.

Υπάρχει επίσης δυνατότητα για περαιτέρω αυτοματοποίηση στην υποβολή αιτημάτων στο WCRM LLU με χρήση API.

Σε περίπτωση που διαπιστώνετε πρόβλημα με τη λειτουργία της υπηρεσίας, μπορείτε να δηλώσετε βλάβη και να παρακολουθήσετε την εξέλιξή της μέσω κατάλληλου μενού του συστήματος WCRM LLU.

Υπάρχει επίσης δυνατότητα για περαιτέρω αυτοματοποίηση της δήλωσης βλαβών στο WCRM LLU με χρήση API.

Οι υπηρεσίες χρεώνονται σύμφωνα με τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο του ΟΤΕ, όπως αυτός δημοσιεύεται μέσω του διαδικτυακού τόπου www.otewholesale.gr.

Κάθε πάροχος λαμβάνει σε μηνιαία βάση τιμολόγια στα οποία αναγράφονται αναλυτικά οι αναγκαίες πληροφορίες χρέωσης ανά σύνδεση και είδος αίτησης.

Το ρυθμιστικό κείμενο περιγράφει αναλυτικά τα θέματα εξόφλησης τιμολογίων, τους χρόνους καθώς και τις σχετικές διαδικασίες που διέπουν τις συναλλαγές και αφορούν υπηρεσίες χονδρικής.

Η διάρκεια παροχής της υπηρεσίας VPU Light είναι αορίστου χρόνου.

Ο πάροχος δύναται οποιαδήποτε στιγμή επιθυμεί να καταργήσει την υπηρεσία VPU Light, υποβάλλοντας σχετικό αίτημα μέσω του Π/Σ WCRM LLU.

Προκειμένου να διατεθεί η υπηρεσία θα πρέπει ο πάροχος να έχει υπογράψει την ισχύουσα Σύμβαση Χονδρικής Τοπικής Πρόσβασης, η οποία να του δίνει την δυνατότητα να λαμβάνει υπηρεσίες VPU light.

Επιπλέον θα πρέπει να λαμβάνει ήδη τουλάχιστον έναν από τους διαθέσιμους τύπους Ο.Κ.ΣΥ.Α. ή ΣΥ.ΜΕ.Φ.Σ. οι οποίοι εξυπηρετούν το Α/Κ στο οποίο ανήκει το DSLAM.

Επίσης, ο τελικός Χρήστης θα πρέπει να βρίσκεται εντός περιοχής κάλυψης της υπαίθριας καμπίνας ΟΤΕ που έχει εγκατασταθεί το DSLAM. Η διαθεσιμότητα αυτή ανακοινώνεται στον πάροχο ηλεκτρονικά μέσω του Π/Σ ΟΤΕ WCRM LLU.

Οι ρυθμιζόμενες υπηρεσίες δεν επηρεάζονται από τους κανόνες της αγοράς αλλά υπόκεινται σε συγκεκριμένο νομοθετημένο πλαίσιο (ρυθμιστικό κείμενο) το οποίο παράγει η αρμόδια δημόσια αρχή.

Οι υπηρεσίες Συνεγκατάστασης, LLU, & subLLU διέπονται από την Προσφορά Αναφοράς Χονδρικής Τοπικής Πρόσβασης (RUO), που δημοσιεύεται από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων και περιγράφει πλήρως τις διαδικασίες παροχής και βλαβοδιαχείρισης των υπηρεσιών και των συναφών ευκολιών τους.

Η διαφορά των δύο υπηρεσιών βρίσκεται στο σημείο οριοθέτησής τους.

Η υπηρεσία LLU τερματίζει στο οικείο Αστικό Κέντρο ΟΤΕ, ενώ η υπηρεσία subLLU στο KV.

Λόγω αυτής της διαφοράς, η υπηρεσία subLLU δύναται να παρέχει καλύτερης ποιότητας υπηρεσίες, με διαφορετικές όμως προϋποθέσεις από την υπηρεσία LLU.

Η παροχή υπηρεσιών LLU και subLLU προϋποθέτει τη διεκπεραίωση όλων των απαραίτητων σχετικών ενεργειών που αφορούν τις υπηρεσίες χονδρικής ΟΤΕ, για τις οποίες μπορείτε να ενημερωθείτε μέσω του ΠΣ WCRM (π.χ. υπογραφή σύμβασης, πρόσβαση στα πληροφοριακά συστήματα WCRM OTE κ.α.).

Επιπλέον, κάθε πάροχος πρέπει να έχει ενεργές υπηρεσίες συνεγκατάστασης στις περιοχές ενδιαφέροντός του, κατά τα ισχύοντα στο ρυθμιστικό κείμενο.

Τέλος, μέριμνα πρέπει να έχει ληφθεί για τη μεταφορά της κίνησης των υπηρεσιών LLU & subLLU από τα σημεία συνεγκατάστασης στο δίκτυο του Παρόχου, μέσω backhaul κυκλωμάτων.

Ο OTE WHOLESALE λαμβάνει παραγγελίες για υπηρεσίες Συνεγκατάστασης, LLU & subLLU από παρόχους, αποκλειστικά μέσω του WCRM LLU.

Η εξυπηρέτηση των αιτημάτων διέπεται από το SLA (Service Level Aggreement) του ρυθμιστικού κειμένου και διεκπεραιώνεται με την προτεραιότητα που λαμβάνει βάσει της ημερομηνίας εισαγωγής στο πληροφοριακό σύστημα.

Ερωτήματα σχετικά με παραγγελίες που αφορούν τις υπηρεσίες LLU & subLLU, υποβάλλονται μέσω ειδικά διαμορφωμένου εργαλείου στο WCRM LLU.

Ερωτήματα σχετικά με υπηρεσίες Συνεγκατάστασης αποστέλλονται μέσω email στο dep_collocations@ote.gr.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με τις υπηρεσίες Τοπικού Βρόχου, Υποβρόχου & Συνεγκατάστασης μπορείτε να απευθύνεστε στον αρμόδιο Διαχειριστή σας (ΚΑΜ).

Οι υπηρεσίες χρεώνονται σύμφωνα με τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο του ΟΤΕ, όπως αυτός δημοσιεύεται μέσω του διαδικτυακού τόπου www.otewholesale.gr.

Κάθε πάροχος λαμβάνει σε μηνιαία βάση τιμολόγια στα οποία αναγράφονται αναλυτικά οι αναγκαίες πληροφορίες χρέωσης ανά σύνδεση και είδος αίτησης.

Το ρυθμιστικό κείμενο περιγράφει αναλυτικά τα θέματα εξόφλησης τιμολογίων, τους χρόνους καθώς και τις σχετικές διαδικασίες που διέπουν τις συναλλαγές και αφορούν υπηρεσίες χονδρικής.

Οι ρυθμιζόμενες υπηρεσίες δεν επηρεάζονται από τους κανόνες της αγοράς αλλά υπόκεινται σε συγκεκριμένο νομοθετημένο πλαίσιο (ρυθμιστικό κείμενο) το οποίο παράγει η αρμόδια δημόσια αρχή.

Οι υπηρεσίες Συνεγκατάστασης, LLU, & subLLU διέπονται από την Προσφορά Αναφοράς Χονδρικής Τοπικής Πρόσβασης (RUO), που δημοσιεύεται από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων και περιγράφει πλήρως τις διαδικασίες παροχής και βλαβοδιαχείρισης των υπηρεσιών και των συναφών ευκολιών τους.

Η διαφορά των δύο υπηρεσιών έγκειται στο σημείο όπου ο πάροχος εγκαθιστά τον εξοπλισμό του.

Στην περίπτωση της Συνεγκατάστασης για LLU ο πάροχος εγκαθιστά τον εξοπλισμό του σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο σε κτίριο του ΟΤΕ (υπηρεσία Φυσικής Συνεγκατάστασης) ή εκτός του χώρου του Αστικού Κέντρου του ΟΤΕ αλλά σε κοντινή απόσταση από αυτό (υπηρεσία Απομακρυσμένης Συνεγκατάστασης).

Αντίθετα, στην περίπτωση της Συνεγκατάστασης για subLLU ο πάροχος εγκαθιστά τον εξοπλισμό του σε δική του καμπίνα που τοποθετείται πλησίον του KV ΟΤΕ.

Ο OTE WHOLESALE λαμβάνει παραγγελίες για υπηρεσίες Συνεγκατάστασης, LLU & subLLU από παρόχους, αποκλειστικά μέσω του WCRM LLU.

Η πλειοψηφία των αιτημάτων διέπεται από το SLA (Service Level Aggrement) του ρυθμιστικού κειμένου και διεκπεραιώνεται με την προτεραιότητα που λαμβάνει βάσει της ημερομηνίας εισαγωγής στο πληροφοριακό σύστημα.

Ερωτήματα σχετικά με παραγγελίες που αφορούν τις υπηρεσίες LLU & subLLU, υποβάλλονται μέσω ειδικά διαμορφωμένου εργαλείου στο WCRM LLU.

Ερωτήματα σχετικά με υπηρεσίες Συνεγκατάστασης αποστέλλονται μέσω email στο dep_collocations@ote.gr.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με τις υπηρεσίες Τοπικού Βρόχου (LLU), Υποβρόχου (subLLU), & Συνεγκατάστασης μπορείτε να απευθύνεστε στον αρμόδιο Διαχειριστή σας (ΚΑΜ).

Σε περίπτωση που διαπιστώνετε πρόβλημα με τη λειτουργία της υπηρεσίας LLU/subLLU, μπορείτε να δηλώσετε βλάβη και να παρακολουθήσετε την εξέλιξή της μέσω κατάλληλου μενού στο Π/Σ WCRM LLU. Παρέχεται επίσης η δυνατότητα επικοινωνίας με το Π/Σ WCRM LLU μέσω κατάλληλων τεχνικών διεπαφών APIs (Web Services Application Programmer’s Interface)

Οι διαδικασίες αποκατάστασης καθώς και τα σχετικά SLAs, περιγράφονται αναλυτικά στο ρυθμιστικό κείμενο.

Ερωτήματα σχετικά με αίτημα βλάβης, δύναται να κατατίθενται μέσω ειδικά διαμορφωμένου εργαλείου στο Π/Σ WCRM LLU.

Ειδικότερα για τις υπηρεσίες Συνεγκατάστασης, η αναγγελία και η παρακολούθηση βλαβών γίνεται στο Βλαβοληπτικό Κέντρο Παρόχων, σε 24ωρη βάση 365 μέρες το χρόνο.

Για την αναγγελία της βλάβης απαιτείται η συμπλήρωση του Έντυπου Αναγγελίας Βλάβης και η αποστολή του στο Ενιαίο Βλαβοληπτικό Κέντρο (ΕΒΚ).

Οι υπηρεσίες χρεώνονται σύμφωνα με τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο του ΟΤΕ, όπως αυτός δημοσιεύεται μέσω του διαδικτυακού τόπου www.otewholesale.gr.

Κάθε πάροχος λαμβάνει σε μηνιαία βάση τιμολόγια στα οποία αναγράφονται αναλυτικά οι αναγκαίες πληροφορίες χρέωσης ανά σύνδεση και είδος αίτησης.

Το ρυθμιστικό κείμενο περιγράφει αναλυτικά τα θέματα εξόφλησης τιμολογίων, τους χρόνους καθώς και τις σχετικές διαδικασίες που διέπουν τις συναλλαγές και αφορούν υπηρεσίες χονδρικής.

Ανά τύπο πρόσβασης (BRAS ή DSLAM), οι υπηρεσίες O.K.ΣΥ.Α./ ΣΥ.ΜΕ.Φ.Σ. που διαθέτετε σε ένα Α/Κ, πρέπει να έχουν το ίδιο σημείο οριοθέτησης.

Συγκεκριμένα σε ένα Α/Κ μπορείτε να λαμβάνετε μόνο μία εκ των υπηρεσιών Ο.Κ.ΣΥ.Α.OLO-DSLAM-ΤΟΠ ή Ο.Κ.ΣΥ.Α. ΦΥΠ-DSLAM-ΤΟΠ ή Ο.Κ.ΣΥ.Α. ΑΣ-DSLAM-ΤΟΠ ή ΣΥ.ΜΕ.Φ.Σ. DSLAM.

Αντίστοιχα για υπηρεσίες τύπου BRAS μπορείτε να διαθέτετε μόνο υπηρεσίες Ο.Κ.ΣΥ.Α. OLO-BRAS /ΕΘΝ-ΠΕΡ-ΤΟΠ, Ο.Κ.ΣΥ.Α. ΦΥΠ-BRAS /ΕΘΝ-ΠΕΡ-ΤΟΠ ή ΣΥ.ΜΕ.Φ.Σ. OLO-BRAS /ΕΘΝ-ΠΕΡ-ΤΟΠ.

Ο χρόνος ενεργοποίησης εξαρτάται από τον τύπο υπηρεσίας που αιτήστε καθώς και από την πιθανή υφιστάμενη υποδομή που υπάρχει μέχρι το σημείο οριοθέτησης.

Λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στις σχετικές προσφορές αναφοράς ΧΚΠ/RBO και ΧΤΠ/RUO.

Αρχικά, θα πρέπει να είστε αδειοδοτημένος πάροχος. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη σελίδα της ΕΕΤΤ www.eett.gr.

Στη συνέχεια, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τη Διεύθυνση National Wholesale ώστε να ενταχθείτε στο πελατολόγιο Χονδρικής και να προχωρήσετε σε υπογραφή σύμβασης για την παροχή Υπηρεσιών Χονδρικής Κεντρικής Πρόσβασης (ΧΚΠ) στην περίπτωση υπηρεσιών Ο.Κ.ΣΥ.Α. /ΣΥ.ΜΕ.Φ.Σ. τύπου BRAS ή στην υπογραφή σύμβασης για την παροχή Υπηρεσιών Χονδρικής Τοπικής Πρόσβασης (ΧΤΠ), για υπηρεσίες Ο.Κ.ΣΥ.Α. /ΣΥ.ΜΕ.Φ.Σ. τύπου DSLAM.

Με την ολοκλήρωση της υπογραφής της Σύμβασης από τα δυο μέρη, θα λάβετε τα απαραίτητα στοιχεία για την πρόσβασή σας στο Π/Σ WCRM DSL.

Ο ελάχιστος χρόνος παροχής υπηρεσιών είναι έξι (6) μήνες (καλούμενη «υποχρεωτική διάρκεια ισχύος» της υπηρεσίας Ο.Κ.ΣΥ.Α. και της υπηρεσίας ΣΥ.ΜΕ.Φ.Σ.), μετά το πέρας του οποίου ανανεώνεται σιωπηρά και γίνεται πλέον αορίστου χρόνου.

Μετά τη λήξη του ελάχιστου χρόνου των έξι (6) μηνών έχετε δικαίωμα να αιτηθείτε κατάργηση της σύνδεσης Ο.Κ.ΣΥ.Α. ή της σύνδεσης ΣΥ.ΜΕ.Φ.Σ.που διαθέτετε.

Θα πρέπει να διαθέτετε σύνδεση με όλους τους ΕΕΑΠ / BRAS.

H φυσική διεπαφή ανά Ethernet μεταγωγέα πρόσβασης είναι Gigabit Ethernet τύπου μονότροπης οπτικής ίνας.

Ο τύπος της οπτικής διεπαφής (Long, Intermediate, Short) καθορίζεται στην αίτηση παροχής της υπηρεσίας.

Ανάλογα με το αίτημα, η υπηρεσία διατίθεται με οπτικό interface 1G (ή 10G όπου διατίθεται).

Ναι, είναι υποχρεωτικό, καθώς κατά την παραγγελία κυκλωμάτων είναι απαραίτητο τουλάχιστον το ένα εκ των δυο άκρων του κυκλώματος να είναι Σημείο Παρουσίας Παρόχου.

Για τις υπηρεσίες πρόσβασης SVC και SVO δεν υπάρχει αυτή η υποχρέωση καθώς το μόνο που απαιτείται είναι ενεργή υπηρεσία Ο.Κ.ΣΥ.Α. [OLO DSLAM Τοπική], Ο.Κ.ΣΥ.Α. [ΦΥΠ DSLAM Τοπική], Ο.Κ.ΣΥ.Α. [ ΑΣ DSLAM Τοπική] ή ΣΥ.ΜΕ.Φ.Σ. [DSLAM Τοπική]

Αρχικά, θα πρέπει να είστε αδειοδοτημένος πάροχος. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη σελίδα της ΕΕΤΤ.

Στη συνέχεια, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τη Διεύθυνση National Wholesale & Ultra Fast Broadband ώστε να ενταχθείτε στο πελατολόγιο Χονδρικής για να προχωρήσετε σε υπογραφή σύμβασης Μισθωμένων Γραμμών Χονδρικής.

Με την ολοκλήρωση της υπογραφής της σύμβασης από τα δυο μέρη, θα λάβετε τα απαραίτητα στοιχεία για την πρόσβασή σας στο Π/Σ WEPL.

Ο χρόνος ενεργοποίησης εξαρτάται από το προϊόν που έχετε παραγγείλει και την πολυπλοκότητα της υλοποίησης του.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στη Προσφορά Αναφοράς Μισθωμένων Γραμμών Χονδρικής.

Στην περίπτωση που τα άκρα ενός κυκλώματος βρίσκονται εντός της ίδιας Αστικής Περιοχής Ethernet, το κύκλωμα χρεώνεται ως αστικό (Metro Ethernet).

Σε διαφορετική περίπτωση, το κύκλωμα χρεώνεται ως υπεραστικό, κι εντάσσεται στη ζώνη χρέωσης ανάλογα με την απόσταση μεταξύ των άκρων.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στο Παράρτημα ΙΙ της Προσφοράς Αναφοράς Μισθωμένων Γραμμών Χονδρικής.

Όχι, τα αιτήματα δεν μπορούν να ικανοποιηθούν ταυτόχρονα.

Ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη σας, θα επιλέξετε το αίτημα που θα αποστείλετε πρώτο και μόλις ολοκληρωθεί στο Π/Σ WEPL, στη συνέχεια θα αποστείλετε το δεύτερο.

Αν κάποιος τεχνικός πρέπει να πραγματοποιήσει εργασίες στο χώρο του πελάτη σας, θα επικοινωνήσει τηλεφωνικά με τον υπεύθυνο του σημείου που έχετε ορίσει στην αίτηση σας για κλείσιμο ραντεβού.

Η διαδικασία αναγγελίας και διαχείρισης βλαβών, όπως και τα σχετικά SLA αποκατάστασης, περιγράφονται αναλυτικά στο κείμενο της Προσφοράς Αναφοράς ΜΓΧ.

Η αναγγελία και η παρακολούθηση βλαβών γίνεται στο Βλαβοληπτικό Κέντρο Παρόχων, σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο.

Για την αναγγελία της βλάβης απαιτείται η συμπλήρωση του Έντυπου Αναγγελίας Βλάβης και η αποστολή του στο Ενιαίο Βλαβοληπτικό Κέντρο (ΕΒΚ) με email στο ksa@ote.gr.

Η αναγγελία και η παρακολούθηση βλαβών για τις υπηρεσίες πρόσβασης SVC και SVO γίνεται μέσω του WEPL.

1)Αρχικά υποβάλλετε στον ΟΤΕ συμπληρωμένη την Αρχική Αίτηση Διασύνδεσης, στην οποία συμπεριλαμβάνονται τα παρακάτω:

  • Στοιχεία της εταιρείας (Επωνυμία, Διακριτικός τίτλος, Στοιχεία Επικοινωνίας, Εκπροσώπηση κ.α.)
  • Οι Υπηρεσίες Διασύνδεσης που επιθυμείτε να λάβετε από τον ΟΤΕ
  • Η υπεύθυνη υπηρεσία για την επίδοση των λογαριασμών (συν τα στοιχεία επικοινωνίας)
  • Τα απαραίτητα Νομιμοποιητικά Έγγραφα (Καταστατικό Εταιρείας, Βεβαιώσεις ΓΕΜΗ, Πιστοποιητικό οικείου Πρωτοδικείου, Βεβαίωση έναρξης εργασιών από οικεία Εφορία)
  • Περιγραφή των κόμβων και του εξοπλισμού διασύνδεσης του δικτύου σας (I-SBCs)
  • Τοπολογία – σημεία εγκατάστασης I-SBCs του δικτύου σας
  • Επιλογή τρόπου φυσικής διασύνδεσης (Διαμοιρασμός υλοποίησης οπτικών υποδομών σε Αθήνα – Θεσσαλονίκη ή υλοποίηση από ΟΤΕ με Μισθωμένες Γραμμές Χονδρικής τεχνολογίας Ethernet)
  • Καταγραφή στοιχείων λογικής διασύνδεσης (πλήθος I-SBCs και SIP-Trunks δικτύου σας)
  • Καταχώρηση επιθυμητής χωρητικότητας διασύνδεσης σε κανάλια φωνής
  • Ημερομηνία υποβολής αίτησης

2)Συντάσσεται από τον ΟΤΕ Σύμβαση Διασύνδεσης, η οποία και σας αποστέλλεται. Η Σύμβαση υπογράφεται αρχικά από εσάς και κατόπιν από τον ΟΤΕ.

3)Υλοποιείται η φυσική και λογική διασύνδεση, σύμφωνα με τα όσα έχουν συμπληρωθεί στην Αρχική Αίτηση Διασύνδεσης και έχουν συμφωνηθεί μεταξύ των δύο μερών. Στη συνέχεια πραγματοποιούνται σχετικές δοκιμές. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των δοκιμών, συμφωνείται από κοινού η ημερομηνία έναρξης παροχής της υπηρεσίας, οπότε και ξεκινάει η τιμολόγησή της.

  • Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να παρέχετε ήδη την Υπηρεσία Προεπιλογής Φορέα (CPS) και να έχετε υπογράψει Σύμβαση Διασύνδεσης με τον ΟΤΕ.
  • Ακολούθως υπογράφετε Σύμβαση WLR με τον ΟΤΕ.
  • Στην συνέχεια, αιτείστε μέσω του Π/Σ WCRM CPS/WLR παροχή και της Υπηρεσίας WLR.
  • Η διαδικασία ολοκληρώνεται ενημερώνοντας τον ΟΤΕ με την static IP και τα public keys που θα χρησιμοποιηθούν για την πρόσβασή σας στον FTP server άντλησης των CDR’s.

Για τις Υπηρεσίες WLR η αναγγελία και η παρακολούθηση των βλαβών πραγματοποιείται μέσω του Π/Σ WCRM CPS/WLR , σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο.

  • Αρχικά κάνετε αίτηση στην ΕΕΤΤ για εκχώρηση προθέματος Προεπιλογής Φορέα. (https://www.services.eett.gr/aitisis/index.do) Ακολούθως ενημερώνετε τον ΟΤΕ για το πρόθεμα Προεπιλογής που σας έχει εκχωρηθεί και υπογράφετε Σύμβαση Προεπιλογής Φορέα με τον ΟΤΕ.
  • Στην συνέχεια, ενημερώνετε τον ΟΤΕ με τα στοιχεία που θα σας ζητηθούν (στοιχεία επικοινωνίας, στοιχεία εταιρείας), απαραίτητα για την ενημέρωση των Πληροφοριακών Συστημάτων ΟΤΕ. Παράλληλα, αιτείστε πρόσβαση -μέσω του www.otewholesale.gr- στο Π/Σ WCRM CPS/WLR, δηλώνοντας έναν χρήστη ως administrator (admin).
  • Μόλις ενεργοποιηθεί η πρόσβασή σας στο Π/Σ WCRM CPS/WLR, ο ΟΤΕ σας ειδοποιεί να παραλάβετε τον κωδικό πρόσβασης του χρήστη admin στο WCRM μέσω υπογραφής πρωτοκόλλου παράδοσης-παραλαβής.
  • Τέλος, ο χρήστης admin της εταιρείας σας με την χρήση του κωδικού πρόσβασης που του έχει παραδοθεί, συνδέεται στο Π/Σ WCRM CPS/WLR και αιτείται (προαιρετικά) τη δημιουργία νέων χρηστών, στους οποίους και γίνεται ηλεκτρονική αποστολή κωδικού πρόσβασης μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία έγκρισής τους.
  • Αρχικά απαιτείται η απόκτηση άδειας από την ΕΕΤΤ για την παροχή Υπηρεσιών Τηλεφωνικού Καταλόγου.
  • Ακολούθως υπογράφετε Σύμβαση για τη Διάθεση Στοιχείων Συνδρομητών ΟΤΕ και παραλαμβάνετε σε οπτικό δίσκο (CD/DVD) τη συνδρομητική βάση του ΟΤΕ.
  • Τέλος, δημιουργείται δίκτυο VPN, το οποίο συνδέει τον ΟΤΕ με ένα κεντρικό server του παρόχου, στον οποίο αποστέλλονται οι μεταβολές των συνδρομητών ΟΤΕ.
  • Αρχικά απαιτείται η απόκτηση άδειας από την ΕΕΤΤ για την παροχή Υπηρεσιών Τηλεφωνικού Καταλόγου.
  • Ακολούθως υπογράφετε Σύμβαση για την Υπηρεσία Πρόσβασης στη Βάση του Τηλεφωνικού Καταλόγου.
  • Στη συνέχεια πραγματοποιείται η over IP σύνδεσή σας με την εφαρμογή της Υπηρεσίας Πρόσβασης του ΟΤΕ.
  • Τέλος αποστέλλετε στον ΟΤΕ το δίκτυο που θα χρησιμοποιήσετε για τη σύνδεσή σας στην εφαρμογή της Υπηρεσίας Πρόσβασης.
  • Αρχικά υποβάλλετε αίτηση στην ΕΕΤΤ για εκχώρηση φασμάτων (προαιρετικά) και προθέματος φορητότητας. Η αίτηση υποβάλλεται μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας της ΕΕΤΤ “Μητρώο Επιχειρήσεων και Αδειών”: https://eregistry.eett.gr
  • Στη συνέχεια, υποβάλλετε αίτηση στην ΕΕΤΤ για σύνδεση της εταιρείας σας με την Εθνική Βάση Δεδομένων Αναφοράς Φορητότητας (ΕΒΔΑΦ), μέσω της σχετικής φόρμας που θα βρείτε στον ιστότοπο https://www.foritotita.gr/?page_id=105. Μετά την υποβολή της αίτησης, η ΕΕΤΤ επικοινωνεί μαζί σας προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία παροχής κωδικού Παρόχου καθώς και κωδικών πρόσβασης για σύνδεση στο Πληροφοριακό Σύστημα της ΕΒΔΑΦ.
  • Κατόπιν, κοινοποιείτε στον ΟΤΕ και τους λοιπούς Παρόχους, μέσω των σημείων επαφής που θα οριστούν, το πρόθεμα φορητότητας 5xxxx καθώς και τα φάσματα που σας έχουν εκχωρηθεί. Επιπλέον, ενημερώνετε τον ΟΤΕ με τα στοιχεία που θα σας ζητηθούν (στοιχεία επικοινωνίας και στοιχεία εταιρείας), απαραίτητα για την ενημέρωση των Πληροφοριακών Συστημάτων ΟΤΕ. Παράλληλα, υπογράφετε σύμβαση φορητότητας με τον ΟΤΕ.
  • Τέλος, αναμένετε από την αρμόδια υπηρεσία του ΟΤΕ την επιβεβαίωση για την ολοκλήρωση της ενεργοποίησης του προθέματος φορητότητας στο δίκτυο του ΟΤΕ.

Είναι Πληροφοριακά Συστήματα Ηλεκτρονικής κατάθεσης και παρακολούθησης Αιτημάτων για τις Υπηρεσίες που παρέχει ο ΟΤΕ στους Εγχώριους Τηλεπικοινωνιακούς Παρόχους.

Η ανάπτυξη και συνεχής αναβάθμιση των προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων Διαχείρισης Wholesale CRM αυξάνει το επίπεδο και την ποιότητα της εξυπηρέτησης των παρόχων και ταυτόχρονα προσφέρει καλύτερη, ταχύτερη και ουσιαστικότερη αμφίδρομη πληροφόρηση και συνεργασία.

Σε περίπτωση που διαπιστώνετε πρόβλημα με τη λειτουργία της υπηρεσίας, μπορείτε να δηλώσετε βλάβη και να παρακολουθήσετε την εξέλιξή της μέσω κατάλληλου μενού του συστήματος WCRM LLU.

Υπάρχει επίσης δυνατότητα για περαιτέρω αυτοματοποίηση της δήλωσης βλαβών στο WCRM LLU με χρήση API.

H υπηρεσία VPU δεν είναι διαθέσιμη από 23/07/2023 για αιτήματα νέων ενεργοποιήσεων.

Για τις ενεργές υπηρεσίες VPU διατηρείται η δυνατότητα διαχείρισης αιτημάτων βλαβών, καταργήσεων και μετατροπών VPU σε VPU light.

Η διάρκεια παροχής της υπηρεσίας VPU είναι αορίστου χρόνου.

Ο πάροχος δύναται οποιαδήποτε στιγμή επιθυμεί να καταργήσει την υπηρεσία VPU, υποβάλλοντας σχετικό αίτημα μέσω του Π/Σ WCRM LLU.

Οι υπηρεσίες χρεώνονται σύμφωνα με τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο του ΟΤΕ, όπως αυτός δημοσιεύεται μέσω του διαδικτυακού τόπου www.otewholesale.gr.

Κάθε πάροχος λαμβάνει σε μηνιαία βάση τιμολόγια στα οποία αναγράφονται αναλυτικά οι αναγκαίες πληροφορίες χρέωσης ανά σύνδεση και είδος αίτησης.

Το ρυθμιστικό κείμενο περιγράφει αναλυτικά τα θέματα εξόφλησης τιμολογίων, τους χρόνους καθώς και τις σχετικές διαδικασίες που διέπουν τις συναλλαγές και αφορούν υπηρεσίες χονδρικής.