Υπηρεσίες.

Πρόσβαση.

Υπηρεσίες.

Πρόσβαση.

Συνεγκατάσταση

Οι υπηρεσίες Συνεγκατάστασης αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση για την παροχή υπηρεσιών LLU/subLLU.

Μέσω αυτών, παρέχεται δυνατότητα να εγκαταστήσει ο πάροχος τον τηλεπικοινωνιακό του εξοπλισμό σε ενδεδειγμένο και ειδικά διαμορφωμένο χώρο των Αστικών Κέντρων ΟΤΕ για υπηρεσίες LLU ή σε αντίστοιχο χώρο στους Τοπικούς Κατανεμητές Μικτονόμησης (KV) ΟΤΕ για υπηρεσίες SubLLU.

Δυνατότητες Συνεγκατάστασης:

-Φυσική Συνεγκατάσταση

Παρέχεται από τον ΟΤΕ ειδικά διαμορφωμένος χώρος στα κτίρια του, με όλες τις παρεχόμενες ευκολίες (εύκολη πρόσβαση, πυρανίχνευση, κλιματισμός, ασφάλεια) για να εγκατασταθεί ο τηλεπικοινωνιακός εξοπλισμός του παρόχου.

-Απομακρυσμένη Συνεγκατάσταση

Στην περίπτωση που ο πάροχος διαθέτει εξοπλισμό εκτός του χώρου του Αστικού Κέντρου (Α/Κ) του ΟΤΕ, στο οποίο επιθυμεί Υπηρεσίες LLU, ο ΟΤΕ παρέχει την υπηρεσία Απομακρυσμένης Συνεγκατάστασης (ΑΣ).

Τιμοκατάλογοι

Για να δείτε τον τιμοκατάλογο της υπηρεσίας,
κάντε κλικ εδώ για ανάγνωση ή εδώ για να κατεβάσετε το αρχείο.

Για τους τιμοκαταλόγους των άλλων υπηρεσιών, επισκεφθείτε την ενότητα "Τιμοκατάλογοι"

Σχετικά αρχεία

Τεχνική Περιγραφή Υπηρεσιών Συνεγκατάστασης

Download

Kάντε κλικ για να κατεβάσετε το αρχείο.

RUO 2018

Download

Kάντε κλικ για να κατεβάσετε το αρχείο.

Συνεγκατάσταση FAQs

Οι ρυθμιζόμενες υπηρεσίες δεν επηρεάζονται από τους κανόνες της αγοράς αλλά υπόκεινται σε συγκεκριμένο νομοθετημένο πλαίσιο (ρυθμιστικό κείμενο) το οποίο παράγει η αρμόδια δημόσια αρχή.

Οι υπηρεσίες Συνεγκατάστασης, LLU, & subLLU διέπονται από την Προσφορά Αναφοράς Χονδρικής Τοπικής Πρόσβασης (RUO), που δημοσιεύεται από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων και περιγράφει πλήρως τις διαδικασίες παροχής και βλαβοδιαχείρισης των υπηρεσιών και των συναφών ευκολιών τους.

Η διαφορά των δύο υπηρεσιών έγκειται στο σημείο όπου ο πάροχος εγκαθιστά τον εξοπλισμό του.

Στην περίπτωση της Συνεγκατάστασης για LLU ο πάροχος εγκαθιστά τον εξοπλισμό του σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο σε κτίριο του ΟΤΕ (υπηρεσία Φυσικής Συνεγκατάστασης) ή εκτός του χώρου του Αστικού Κέντρου του ΟΤΕ αλλά σε κοντινή απόσταση από αυτό (υπηρεσία Απομακρυσμένης Συνεγκατάστασης).

Αντίθετα, στην περίπτωση της Συνεγκατάστασης για subLLU ο πάροχος εγκαθιστά τον εξοπλισμό του σε δική του καμπίνα που τοποθετείται πλησίον του KV ΟΤΕ.

Ο OTE WHOLESALE λαμβάνει παραγγελίες για υπηρεσίες Συνεγκατάστασης, LLU & subLLU από παρόχους, αποκλειστικά μέσω του WCRM LLU.

Η πλειοψηφία των αιτημάτων διέπεται από το SLA (Service Level Aggrement) του ρυθμιστικού κειμένου και διεκπεραιώνεται με την προτεραιότητα που λαμβάνει βάσει της ημερομηνίας εισαγωγής στο πληροφοριακό σύστημα.

Ερωτήματα σχετικά με παραγγελίες που αφορούν τις υπηρεσίες LLU & subLLU, υποβάλλονται μέσω ειδικά διαμορφωμένου εργαλείου στο WCRM LLU.

Ερωτήματα σχετικά με υπηρεσίες Συνεγκατάστασης αποστέλλονται μέσω email στο dep_collocations@ote.gr.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με τις υπηρεσίες Τοπικού Βρόχου (LLU), Υποβρόχου (subLLU), & Συνεγκατάστασης μπορείτε να απευθύνεστε στον αρμόδιο Διαχειριστή σας (ΚΑΜ).

Σε περίπτωση που διαπιστώνετε πρόβλημα με τη λειτουργία της υπηρεσίας LLU/subLLU, μπορείτε να δηλώσετε βλάβη και να παρακολουθήσετε την εξέλιξή της μέσω κατάλληλου μενού στο Π/Σ WCRM LLU. Παρέχεται επίσης η δυνατότητα επικοινωνίας με το Π/Σ WCRM LLU μέσω κατάλληλων τεχνικών διεπαφών APIs (Web Services Application Programmer’s Interface)

Οι διαδικασίες αποκατάστασης καθώς και τα σχετικά SLAs, περιγράφονται αναλυτικά στο ρυθμιστικό κείμενο.

Ερωτήματα σχετικά με αίτημα βλάβης, δύναται να κατατίθενται μέσω ειδικά διαμορφωμένου εργαλείου στο Π/Σ WCRM LLU.

Ειδικότερα για τις υπηρεσίες Συνεγκατάστασης, η αναγγελία και η παρακολούθηση βλαβών γίνεται στο Βλαβοληπτικό Κέντρο Παρόχων, σε 24ωρη βάση 365 μέρες το χρόνο.

Για την αναγγελία της βλάβης απαιτείται η συμπλήρωση του Έντυπου Αναγγελίας Βλάβης και η αποστολή του στο Ενιαίο Βλαβοληπτικό Κέντρο (ΕΒΚ).

Οι υπηρεσίες χρεώνονται σύμφωνα με τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο του ΟΤΕ, όπως αυτός δημοσιεύεται μέσω του διαδικτυακού τόπου www.otewholesale.gr.

Κάθε πάροχος λαμβάνει σε μηνιαία βάση τιμολόγια στα οποία αναγράφονται αναλυτικά οι αναγκαίες πληροφορίες χρέωσης ανά σύνδεση και είδος αίτησης.

Το ρυθμιστικό κείμενο περιγράφει αναλυτικά τα θέματα εξόφλησης τιμολογίων, τους χρόνους καθώς και τις σχετικές διαδικασίες που διέπουν τις συναλλαγές και αφορούν υπηρεσίες χονδρικής.