Παρέχουν αποκλειστική και εγγυημένη διασύνδεση μεταξύ σημείων παρουσίας των παρόχων και δικτύων πελατών ή συνεργατών τους. Συνδυάζουν υψηλή ταχύτητα, απόλυτη ευελιξία και μέγιστη ασφάλεια στο σχεδιασμό και τη λειτουργία του δικτύου.
Εγγυημένη χωρητικότητα, διαφανής μεταφορά δεδομένων και ευρεία κάλυψη μέσω των >2.000 Αστικών Κέντρων του ΟΤΕ.
0:00 / 0:00
Θέλεις να μάθεις περισσότερα;
Παρακολούθησε την τεχνική περιγραφή/υλοποίηση της υπηρεσίας στο video.
Οφέλη
Αποκλειστική & εγγυημένη χωρητικότητα, με πανελλαδική κάλυψη
Απόλυτη διαφάνεια στη μεταφορά δεδομένων
Υψηλή διαθεσιμότητα και ευελιξία
Ολοκληρωμένη Πλατφόρμα Διαχείρισης (Wholesale CRM)
Τι προσφέρει η υπηρεσία
-
Διασύνδεση σημείων παρουσίας & υποδομών
-
Επέκταση δικτύου χωρίς πρόσθετο CapEx
-
Υποστήριξη DSLAM με ασφαλή μεταφορά κίνησης από/προς ιδιόκτητους κόμβους
-
B2B διασύνδεση: ιδανική για μεγάλους εταιρικούς πελάτες & ενοποιημένα δίκτυα
-
Ενίσχυση δικτύου κορμού με απλό, διάφανο και σταθερό τρόπο
Αναπτύξτε τις υπηρεσίες σας, επεκτείνετε την παρουσία σας και εξασφαλίστε σταθερή εμπειρία συνδεσιμότητας στους πελάτες σας, με μια λύση Wholesale Ethernet που προσαρμόζεται στις ανάγκες σας.
Τιμοκατάλογοι

Για να δείτε τον τιμοκατάλογο της υπηρεσίας,
κάντε κλικ εδώ για ανάγνωση ή εδώ για να κατεβάσετε το αρχείο.
Για τους τιμοκαταλόγους των άλλων υπηρεσιών, επισκεφθείτε την ενότητα "Τιμοκατάλογοι"
Σχετικά αρχεία
ΜΓΧ Ethernet FAQs
Ναι, είναι υποχρεωτικό, καθώς κατά την παραγγελία κυκλωμάτων είναι απαραίτητο τουλάχιστον το ένα εκ των δυο άκρων του κυκλώματος να είναι Σημείο Παρουσίας Παρόχου.
Για τις υπηρεσίες πρόσβασης SVC και SVO δεν υπάρχει αυτή η υποχρέωση καθώς το μόνο που απαιτείται είναι ενεργή υπηρεσία Ο.Κ.ΣΥ.Α. [OLO DSLAM Τοπική], Ο.Κ.ΣΥ.Α. [ΦΥΠ DSLAM Τοπική], Ο.Κ.ΣΥ.Α. [ ΑΣ DSLAM Τοπική] ή ΣΥ.ΜΕ.Φ.Σ. [DSLAM Τοπική]
Αρχικά, θα πρέπει να είστε αδειοδοτημένος πάροχος. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη σελίδα της ΕΕΤΤ.
Στη συνέχεια, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τη Διεύθυνση National Wholesale & Ultra Fast Broadband ώστε να ενταχθείτε στο πελατολόγιο Χονδρικής για να προχωρήσετε σε υπογραφή σύμβασης Μισθωμένων Γραμμών Χονδρικής.
Με την ολοκλήρωση της υπογραφής της σύμβασης από τα δυο μέρη, θα λάβετε τα απαραίτητα στοιχεία για την πρόσβασή σας στο Π/Σ WEPL.
Ο χρόνος ενεργοποίησης εξαρτάται από το προϊόν που έχετε παραγγείλει και την πολυπλοκότητα της υλοποίησης του.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στη Προσφορά Αναφοράς Μισθωμένων Γραμμών Χονδρικής.
Στην περίπτωση που τα άκρα ενός κυκλώματος βρίσκονται εντός της ίδιας Αστικής Περιοχής Ethernet, το κύκλωμα χρεώνεται ως αστικό (Metro Ethernet).
Σε διαφορετική περίπτωση, το κύκλωμα χρεώνεται ως υπεραστικό, κι εντάσσεται στη ζώνη χρέωσης ανάλογα με την απόσταση μεταξύ των άκρων.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στο Παράρτημα ΙΙ της Προσφοράς Αναφοράς Μισθωμένων Γραμμών Χονδρικής.
Όχι, τα αιτήματα δεν μπορούν να ικανοποιηθούν ταυτόχρονα.
Ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη σας, θα επιλέξετε το αίτημα που θα αποστείλετε πρώτο και μόλις ολοκληρωθεί στο Π/Σ WEPL, στη συνέχεια θα αποστείλετε το δεύτερο.
Αν κάποιος τεχνικός πρέπει να πραγματοποιήσει εργασίες στο χώρο του πελάτη σας, θα επικοινωνήσει τηλεφωνικά με τον υπεύθυνο του σημείου που έχετε ορίσει στην αίτηση σας για κλείσιμο ραντεβού.
Η διαδικασία αναγγελίας και διαχείρισης βλαβών, όπως και τα σχετικά SLA αποκατάστασης, περιγράφονται αναλυτικά στο κείμενο της Προσφοράς Αναφοράς ΜΓΧ.
Η αναγγελία και η παρακολούθηση βλαβών γίνεται στο Βλαβοληπτικό Κέντρο Παρόχων, σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο.
Για την αναγγελία της βλάβης απαιτείται η συμπλήρωση του Έντυπου Αναγγελίας Βλάβης και η αποστολή του στο Ενιαίο Βλαβοληπτικό Κέντρο (ΕΒΚ) με email στο ksa@ote.gr.
Η αναγγελία και η παρακολούθηση βλαβών για τις υπηρεσίες πρόσβασης SVC και SVO γίνεται μέσω του WEPL.