Εξασφαλίζουν πανελλαδική κάλυψη, απόλυτη ευελιξία και σταθερή αξιοπιστία μέσω φυσικής πρόσβασης στο δίκτυο χαλκού του ΟΤΕ, για παροχή υπηρεσιών single ή double play.
0:00 / 0:00
Θέλετε να μάθετε περισσότερα;
Παρακολουθήστε την τεχνική περιγραφή/υλοποίηση της υπηρεσίας στο video.
Βασικά Χαρακτηριστικά
-
>4 εκατομμύρια συνδέσεις διαθέσιμες πανελλαδικά
-
>2.000 Αστικά Κέντρα με δυνατότητα τοπικής πρόσβασης
-
Εξειδικευμένη τεχνική υποστήριξη & συντήρηση από προσωπικό του ΟΤΕ
-
Υψηλή διαθεσιμότητα & διαχείριση υπηρεσιών
Τερματισμός Υπηρεσίας στον Τελικό Πελάτη
-
Μονοκατοικίες: σε εξωτερικό χαλύβδινο κουτί
-
Πολυκατοικίες: σε εσωτερικό κατανεμητή
Το σημείο αυτό αποτελεί και το όριο της χονδρικής υπηρεσίας
Οφέλη
Απευθείας φυσική πρόσβαση στο τοπικό δίκτυο
Συνεγκατάσταση εξοπλισμού στα Αστικά Κέντρα ή καμπίνες του ΟΤΕ
Υπηρεσίες, υποστήριξη & αποκατάσταση βλαβών με εγγυημένους χρόνους απόκρισης & εγγυήσεις SLA
Ολοκληρωμένη Πλατφόρμα Διαχείρισης (Wholesale CRM)
Γιατί να επιλέξετε LLU/subLLU
Η πρόσβαση στο δίκτυο χαλκού του ΟΤΕ δίνει τη δυνατότητα ελέγχου και διαφοροποίησης της προσφερόμενης εμπειρίας στον τελικό χρήστη.
Σχετικά αρχεία
Τιμοκατάλογοι

Για να δείτε τον τιμοκατάλογο της υπηρεσίας,
κάντε κλικ εδώ για ανάγνωση ή εδώ για να κατεβάσετε το αρχείο.
Για τους τιμοκαταλόγους των άλλων υπηρεσιών, επισκεφθείτε την ενότητα "Τιμοκατάλογοι"
LLU/subLLU FAQs
Οι ρυθμιζόμενες υπηρεσίες δεν επηρεάζονται από τους κανόνες της αγοράς αλλά υπόκεινται σε συγκεκριμένο νομοθετημένο πλαίσιο (ρυθμιστικό κείμενο) το οποίο παράγει η αρμόδια δημόσια αρχή.
Οι υπηρεσίες Συνεγκατάστασης, LLU, & subLLU διέπονται από την Προσφορά Αναφοράς Χονδρικής Τοπικής Πρόσβασης (RUO), που δημοσιεύεται από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων και περιγράφει πλήρως τις διαδικασίες παροχής και βλαβοδιαχείρισης των υπηρεσιών και των συναφών ευκολιών τους.
Η διαφορά των δύο υπηρεσιών βρίσκεται στο σημείο οριοθέτησής τους.
Η υπηρεσία LLU τερματίζει στο οικείο Αστικό Κέντρο ΟΤΕ, ενώ η υπηρεσία subLLU στο KV.
Λόγω αυτής της διαφοράς, η υπηρεσία subLLU δύναται να παρέχει καλύτερης ποιότητας υπηρεσίες, με διαφορετικές όμως προϋποθέσεις από την υπηρεσία LLU.
Η παροχή υπηρεσιών LLU και subLLU προϋποθέτει τη διεκπεραίωση όλων των απαραίτητων σχετικών ενεργειών που αφορούν τις υπηρεσίες χονδρικής ΟΤΕ, για τις οποίες μπορείτε να ενημερωθείτε μέσω του ΠΣ WCRM (π.χ. υπογραφή σύμβασης, πρόσβαση στα πληροφοριακά συστήματα WCRM OTE κ.α.).
Επιπλέον, κάθε πάροχος πρέπει να έχει ενεργές υπηρεσίες συνεγκατάστασης στις περιοχές ενδιαφέροντός του, κατά τα ισχύοντα στο ρυθμιστικό κείμενο.
Τέλος, μέριμνα πρέπει να έχει ληφθεί για τη μεταφορά της κίνησης των υπηρεσιών LLU & subLLU από τα σημεία συνεγκατάστασης στο δίκτυο του Παρόχου, μέσω backhaul κυκλωμάτων.
Ο OTE WHOLESALE λαμβάνει παραγγελίες για υπηρεσίες Συνεγκατάστασης, LLU & subLLU από παρόχους, αποκλειστικά μέσω του WCRM LLU.
Η εξυπηρέτηση των αιτημάτων διέπεται από το SLA (Service Level Aggreement) του ρυθμιστικού κειμένου και διεκπεραιώνεται με την προτεραιότητα που λαμβάνει βάσει της ημερομηνίας εισαγωγής στο πληροφοριακό σύστημα.
Ερωτήματα σχετικά με παραγγελίες που αφορούν τις υπηρεσίες LLU & subLLU, υποβάλλονται μέσω ειδικά διαμορφωμένου εργαλείου στο WCRM LLU.
Ερωτήματα σχετικά με υπηρεσίες Συνεγκατάστασης αποστέλλονται μέσω email στο dep_collocations@ote.gr.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με τις υπηρεσίες Τοπικού Βρόχου, Υποβρόχου & Συνεγκατάστασης μπορείτε να απευθύνεστε στον αρμόδιο Διαχειριστή σας (ΚΑΜ).
Οι υπηρεσίες χρεώνονται σύμφωνα με τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο του ΟΤΕ, όπως αυτός δημοσιεύεται μέσω του διαδικτυακού τόπου www.otewholesale.gr.
Κάθε πάροχος λαμβάνει σε μηνιαία βάση τιμολόγια στα οποία αναγράφονται αναλυτικά οι αναγκαίες πληροφορίες χρέωσης ανά σύνδεση και είδος αίτησης.
Το ρυθμιστικό κείμενο περιγράφει αναλυτικά τα θέματα εξόφλησης τιμολογίων, τους χρόνους καθώς και τις σχετικές διαδικασίες που διέπουν τις συναλλαγές και αφορούν υπηρεσίες χονδρικής.